Βασικές έννοιες της Γραμματικής των Αρχαίων Ελληνικών Α’ Γυμνασίου
Λίγα λόγια για το Μάθημα: «Τι γίνεται όταν το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών έρχεται σε επαφή με ένα παιδί που αντιμετωπίζει Μαθησιακές Δυσκολίες (π.χ. Δυσλεξία), ΔΕΠ-Υ (Διάσπαση Προσοχής) ή ακόμα, …
Επισκόπηση
- Λίγα λόγια για το Μάθημα:
«Τι γίνεται όταν το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών έρχεται σε επαφή με ένα παιδί που αντιμετωπίζει Μαθησιακές Δυσκολίες (π.χ. Δυσλεξία), ΔΕΠ-Υ (Διάσπαση Προσοχής) ή ακόμα, αν ανήκει στο φάσμα του αυτισμού;». Τίποτα. Ένα εκπαιδευτικός, οφείλει να οργανώνει το μάθημα του με τέτοιο τρόπο ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες του/των μαθητή/μαθητών του. Και στο παρών διαδικτυακό μάθημα, γίνεται μια προσπάθεια επαφής των παιδιών αυτών με τη Γραμματική των Αρχαίων Ελληνικών Α’ Γυμνασίου, χρησιμοποιώντας ένα πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό, διαλέξεις και κουίζ ελέγχου επίδοσης σε κάθε ενότητα.
Πολλές φορές στην εκπαιδευτική μου πορεία έχω έρθει αντιμέτωπη με την ερώτηση « Γιατί να μάθω Αρχαία;». Η ερώτηση αυτή ακολουθείται από έναν καταιγισμό παραπόνων «Δε θα μου χρειαστούν ποτέ», «Είναι τρομερά δύσκολο μάθημα», «Κυρία, νομίζω πως δε μπορώ να το παρακολουθήσω». Πάντα η απάντηση μου σε αυτού του είδους τις ερωτήσεις είναι ένα πλατύ χαμόγελο. Γνωρίζω πως το να εξηγήσω τη σημασία των Αρχαίων, την αξία του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού και Πνεύματος είναι μια διαδικασία χρονοβόρα και κουραστική στα αυτιά ενός εντεκάχρονου παιδιού που ενδεχομένως θέλει να αποφορτιστεί από την ευθύνη αυτού του μαθήματος. Φροντίζω πάντα να διαβεβαιώνω τους μαθητές μου πως τίποτα δε θα γίνει με τον καθιερωμένο τρόπο μαθήματος και πως αν με εμπιστευτούν δε θα χρειαστεί να κουραστούν, να αγανακτήσουν και να το παρατήσουν.
Εύχομαι πραγματικά να είναι αυτό το μάθημα, ένας χρήσιμος βοηθός στη σχολική σας ζωή. Καλή ανάγνωση, καλή μάθηση!!